Tema: Re: pirkau laptopa asus.
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-04 16:16:45
Jau rašiau - pas Asusą paprastai pagrindinę problema ne geležis ir tai galioja visiem jų NB nepriklausomai nuo modelio. Jei pasiseks gaut tvarkingai veikiantį softo-geležies derinį - valio, bet rizika tikrai didesnė nei perkant normalius verslo klasės aparatus.
Bet kokiu atveju kiekvieno teisė rinktis, aš tik pasiūliau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/