Tema: Re: pirkau laptopa asus.
Autorius: Lapinas
Data: 2016-09-06 16:09:35
Ir dar ten vieno modelio N modifikacijų, draiveriai tik tam kartui
tinklapyje sudėti. Sudėsi naujesnį OS, tai 50/50loterija, kad viskas veiks,
jei neveiks kažkas - 50/50 loterija ar kažkada su draiveriais bus pataisyta.
Nu ir prie viso to plastmasės kokybė ir kaip minimum 3 modifikacijos varžtų
apatinėje plastmasėje varo į neviltį.