Tema: Re: pvz toki case ?
Autorius:
Data: 2011-11-29 17:32:56
O tu dar karta pagalvok ar tau HTPC reikia :)
Video failu grojimui media playeris tikrai patogiau ir pigiau. Alternatyva
dar gali buti siek tiek geresnis bluray grotuvas. Prie bluray prijungsi
isoriny Hd ir naudosi kaip Media playeri. Ir su audijo formatais nebus
problemu. Yra netgi irasanciu, pvz. Samsung BD-D8500N