Tema: Re: Rekomenduokite media grotuvą
Autorius: ROOTS
Data: 2011-11-28 13:06:25
As ir nuo pirmu isleidimo dienu xtreameri turiu, ryja viska, viskas ok
Pilnus BD per usb is isorinio hdd ima tik daina!
Gal kazkokiu smulkiu bugu pradzioj buvo, bet istaise greitai.
Dabar dairausi arba I nauja xtreameri prodigy ar ultra, arba I samapalna
media centriuka. Kaina kazkur panasi gaunasi.

"MumZer"  wrote in message news:javn7p$l9$1@trimpas.omnitel.net...

tu turejes xtreamer? ar ne?
nes as pvz turiu nuo pat jo isleidimo.
groja viska ka suseriu (net ir 60fps avataro demo)
problemu jokiu nebuvo, spaustus (~13gb filmas) 1080p per tinkla be jokiu
trukdziu ima (zinoma jei nespaustus BR groti - nezinau, nebandziau)
savo darba - groti - atlieka gerai.
"viską leidžia Alpha stadijoje ir pusė aprašyme pateiktų savybių - nėra,
arba veikia nekorektiškai" - gal galima pavyzdziu?