Tema: Re: Rekomenduokite media grotuvą
Autorius: bat0nas
Data: 2011-11-28 11:42:37
Ačiū už išsamią rekomendaciją. Kol kas į HTPC rimtai nežiūrėjau. Kažkaip
nereikia to. Nebuvo failo per 3 metus, kurio nerodytų mano media grotuvas.
Kokį benusipirkčiau - vis tiek rodys visus žiūrimus failus. Nerodė tik
nebent kokios nors Apple, WMV ar pan., kurie yra tokie reti, kad juos galima
ir per PC pasižiūrėti ar kokioje nors planšetėje.

Xbox variantas irgi nieko. Bet su savo 50-60tūkst. nuotraukų užmušiau savo
PC ir xbox'ą. Per lėtas šitas reikalas man.

Na pagalvosiu dėl to HTPC.
Man nepatinka šiaip tempt lept sprendimai ir rezultate dar gausis 2x
brangiau, bei out of the box media player'is.

Nebent kas nors kokį komplektą padizainintų ir pametėtų (dėžė, CPU, motina,
aušinimo variantai ir pan.).

Dar klausimas ar tie HTPC su visokiais atomais ar temps BluRay remux'us/iso
su visais meniu...

"Marimaras"  wrote in message news:javf6k$l36$1@trimpas.omnitel.net...

Turėjau du set top boxes, skirtingų gamintojų - trečio jau nepirkau. Dažniau
"naudoju" internetinį turinį (sopcast, internetinis radijas, video klipai
per youtube vevo), negu tai, ką turiu lokaliai, internetinis turinys
grotuvuose dėl suprantamų priežasčių ribotas, naujų internetinių šaltinių
pridėjimas komplikuotas, todėl pasirinkau htpc ir nesigailiu.

Paėmus pigiausią intel celeroną G530, minitix plokštę, ir 2,5 hdd (pirkau
prieš potvynius), 4 gb ram, elementarią miniitx dėžę už nepilnus 600 lt jau
galima beveik nesukt galvos dėl  problemų su kodekais, firmwaro kreivumais,
turinio pasirinkumu, prieinamumu ir panašiai. Integruotos video pakanka
(tiesa, egzsituoja (-avo) bugas su integruota intel procesorių grafika ir
hdmi išėjimais - kartais neaptinkamas tv ar displėjus). Yra variantas naudot
nvidia ion ar amd zacate platformas, už šiek tiek didesnius pinigus galima
gaut dar kompaktiškesnes sistemas, kurios susidoros su elementariais
uždaviniais, bet ir  paliks šiek tiek laisvės pasrinkimams.

Patobulinti rinkinį galima distanciniu pultu (pvz.
http://www.skytech.lt/hama-windows-mce-remote-contr-p-29608.html), kuris
tinka su linuxais, windowsais, ir kurio IR daviklį galima naudot su logitech
harmony pultais. Dar vienas iš galimų patobulinimų - dvd ar bluray
įrenginys, jei žiūrimi diskai ar (teatleidžia audiofilai) klausomi audio cd
:) Belaidė klaviatūra irgi gali padėt:
http://www.skytech.lt/logitech-wireless-touch-keyboard-k400-p-77987.html

Galima susidėt xbmc, galima ubuntu + xbmc, galima win + xbmc, galima win ir
naudot windows media center su tam tikrais priedais, pvz.
http://www.mediabrowser.tv/
ar naudot mediaportal http://www.team-mediaportal.com/

Vienas iš naudingų pliusų, naudojant win ir  windows media center, kad kaip
media extender galima naudot Xboxą - ta prasme, kad PC vienam kambaryje, o
per Xboxą kitam kambaryje ant didelio ekrano žiūrima.
Youtubej irgi galima pasižiūrėt kaip tai veikia, pvz.:
http://www.youtube.com/watch?v=VVg7E8vYzu4

Prie HTPC pridėjus usb tv tunerį ir sutvarkius įrašymo laikus, atsiranda ir
"videomagnetofonas".

Vienintelis iš akivaizdžių set top boxes privalumų - tyla ir elektros
sąnaudos.
Htpc irgi galima susireguliuot, kad pasiekt tylą ir mažesnes elektros
sąnaudas, aišku, tai kainuos papildomai, bet laisvės ir pasirinkimo prasme
konkurenetų HTPC nėra daug. Ir nereikia priklausyt nuo vieno gamintojo
malonės - visada galima surast alternatyvas, jei kažkas netenkina.

PS vienas iš pigesnių variantų kurį žiūrinėjau - apple tv + xbmc  Bet yra ir
pora minusų - nebus full hd ir tinkle turės būti turinio "šaltinis". Jei
full hd man neaktualu, tai antro papildomo įrenginio laikymas jau šioks toks
minusas.