Tema: Re: Rekomenduokite media grotuvą
Autorius: dar
Data: 2011-11-28 14:03:13
taip. šie grotuvia turi silpnoką dvbt imtuvą, taigi dar reiktų išbandyt nuo
vietovės, nes teko jungti keliose vietose, būna labai su trukdžiais.
sakyčiau čia yra jo silpnoji vieta

o visa kita kaip rašė veikai puikaii, dar neradau failo kurio nerodytų.ar
ten kokių vaizdo garso nesutapimų, išsijungimų ar šiaip strigimų. naudoju
žiūrėti filmus iš linkomanijos, koncertai sveriantiys dafiga gigų, taip pa
ir kaip muzikos grotuvą.