Tema: Re: Rekomenduokite media grotuvą
Autorius: bat0nas
Data: 2011-11-28 17:21:55
4fun išsirinkau brangiausią Asus miniitx motiną (~500Lt) ir pirmas
pasitaikęs review sako, kad dalis grotuvų net nepatempia 1080p :) WTF?

http://rutten.me/20101124/htpc-testing-the-asus-at5iont-i/

Gal galite nurodyti konkrečiai motinines plokštes, į kurias reiktų žiūrėti?

"mdzaciz"  wrote in message news:javroo$7ha$1@trimpas.omnitel.net...

Pats savo HTPC sukišau į tokį korpusą
http://www.skytech.lt/case-mini-mitx-80wbq65680puhaceb-inwin-p-80853.html
O ITX matkių su pasyviu aušinimų yra.. Pas save dabar turiu ION'ą (MB+CPU
all in 1). BluRay/remuxai per gigabitą iš NAS'o važiuoja be problemų.
Pirmojo ION'o trūkumas tas, kad neatiduoda resyveriui DTS-HD MA ir TrueHD
garso. Tiesa jau yra ITX'ų su integruotais 6310 radeonais kurie tai turėtų
sugebėti.
Beje, defaultinis XBMC irgi nepaduoda resyveriui HD garso. Bet buvau radęs
kažkokį "patinkintą" XBMC kurį išbandžius viskas veikė..

O dėl BluRay meniu.. Tai mano žiniai nėra universalaus HTPC softo kuris visa
tai atvaizduotų. Pvz XBMC gali tik paleisti index'inį failą ir žiūrėt filmą
be meniu (kalbą subtitrus galima keisti).
Jei BluRay su meniu retenybė - tai galima juos žiūrėt paleidus Total Media
Theatre. Nors aišku būtų idealiausia jei viską sugebėtų atlikti vienas
softas.

"bat0nas"  parašė naujienų news:javl2d$t89$1@trimpas.omnitel.net...
Nebent kas nors kokį komplektą padizainintų ir pametėtų (dėžė, CPU, motina,
aušinimo variantai ir pan.).

Dar klausimas ar tie HTPC su visokiais atomais ar temps BluRay remux'us/iso
su visais meniu...