Tema: Re: Rekomenduokite media grotuvą
Autorius: Marimaras
Data: 2011-11-28 13:42:17
Dėl MKV gera pastaba, buvau ir pats su ja susidūręs.

Kadangi naudoju windows media center (WMC), tai galiu patvirtint, kad su papildomu WMC pluginu, takelių ir subtitrų perjunginėjimas MKV failuose veikia. Tiesa, tam reikia pažaist su ffddshow kodekų konfigūravimu, bet internete instrukcijos yra įdėtos, step by step.

Jei nesinori naudot WMC, galima naudot kitus grotuvus - berods media player classic distancinio komandas supranta ir ten problemos perjunginėjant takelius nėra. Galima padaryt ir taip, kad WMC bus pagrindinė aplinka, o filmų žiūrėjimui pasileis išorinė programa.

HTPC pasirinkimo variantuose nesi apribotas, vienokį ar kitokį sprendimą galima atrast.