Tema: Re: Rekomenduokite media grotuvą
Autorius: Marimaras
Data: 2011-11-28 13:08:52
kiekvieno pasirinkimas nulemiamas aplinkybių ir naudojimo ypatumų - turbūt daugelis grotuvų su savo tiesioginėm funkcijom susitvarko puikiai, bet jei tik reikia kažką kitaip sudėliot, ypač jei tai siejasi su internetinėm paslaugom, ir prasideda...

Pasrinkau tokią dėžę, nes kaina  nesikandžiojo, šiek tiek erdvės ten yra - http://www.skytech.lt/korpusas-win-bm639-mini-itx-psu-160w-audio-p-72187.html - dabar 157 Lt, pirkau berods už keliolika litų pigiau

Visas kitas priedas - jau pasirinkimo reikalas. Iš judančių dalių - boxinis Celerono G530 kūleris ir du HDD - vienas 2,5 HDD ir vienas 3,5 HDD (wd green serijos).  Realiai patriukšmauja tik HDD skanavimo metu, visa kita netrukdo, bent jau per kelis metrus nesigirdi ir diskomforto nekelia. Problemų dėl aušinimo irgi negalėčiau įvardint - jų kol kas neatsirado

O dėl bluray ir intel atomų, amd zacate ir kitų platformų, galima skaityt nuo čia (yra ir PC pavyzdžiai)
http://www.anandtech.com/show/4282/nettop-and-miniitx-buyers-guide

kai ką net galima nusipirkt ir Lietuvos sąlygom.

Dar naudingas skaitinys:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1302559