Tema: Re: Rekomenduokite media grotuvą
Autorius: kiwi
Data: 2011-11-28 12:05:27
On 11/28/2011 11:42 AM, bat0nas wrote:

> Na pagalvosiu dėl to HTPC.
> Man nepatinka šiaip tempt lept sprendimai ir rezultate dar gausis 2x
> brangiau, bei out of the box media player'is.

Nepamirsk, kad tokiu atveju gauni ne media playeri, o normalu kompa - su
OS, full control, ir visais is to isplaukianciais privalumais (bei
trukumais). Gali naudot ne tik filmams/muzikai/foto perziurai, bet ir
kitiems geriems dalykeliams - cia jau tik nuo fantazijos priklauso.
Zaidimai, virtualios masinos, mini-servas gali suktis, ir panasiai...

Out of box - gerai, jei viskas veikia taip, kaip tau norisi. Bet kaip
rodo praktika - taip buna ne visada. Ant PC gali susitvert ka nori. Arba
ko nenori - cia jau tik nuo sugebejimu priklauso.

> Nebent kas nors kokį komplektą padizainintų ir pametėtų (dėžė, CPU,
> motina, aušinimo variantai ir pan.).

Cia nebent rastum kas labai nori kad tu HTPC isigytum :) Na, arba
neseniai sau rinkosi, ir savo komplektacija papostintu.

> Dar klausimas ar tie HTPC su visokiais atomais ar temps BluRay
> remux'us/iso su visais meniu...

Del "tempimo" - temps, jei normaliai susikomplektuosi. Yra ivairiu
variantu. Inteliniai procai siais laikais ir galios turi, ir
acceleracija, ir elektros ramybes busenoj nedaug suvalgo. O siaip - net
ir silpniausias atomas paveza pvz. su situo:
http://www.broadcom.com/products/features/crystal_hd.php