Tema: Re: Rekomenduokite media grotuvą
Autorius: kiwi
Data: 2011-11-28 13:06:17
On 11/28/2011 12:54 PM, bat0nas wrote:
> Matai, kiek Tavo parašyme yra "jeigu" :)
>
> Jeigu gerai susirinksiu, jei rankos nekreivos, jei kas nors rinkosi ką
> nors, jei labai norėtų padėti ir pan. Vienu žodžiu - HTPC reikia laiko.
> Nors mano rankos ne iš šiknos (Su PC draugauju) - kažkaip nedegu noru
> šokti į HTPC.

Todel ir rasiau - priklauso nuo poreikiu :) Pliusas tame, kad tokio
devaiso panaudojimas gali buti gerokai platesnis (tuo sumazinant
papildomu devaisu namuose skaiciu). Jei nereikia - tai nereikia.

> Nes bus milijonas klausimų. Pvz ar su nuotolinio valdymo pulteliu,
> nesiverčiant per galvą, galėsiu perjunginėti MKV failo kalbas, titrus ir
> t.t. Gal tai kažkam ir akivaizdu, bet aš nežinau ar turėsiu tiek laiko
> aiškinantis.

Tam reikalui nusipirkau playstation bluetooth remote (~60 Lt berods).
Darai ka nori (nesiverciant per galva). Mygtukus susidelioji kaip nori.
Ir nereik "taikytis" su infraredu i receiveri, veikia ir is kito
kambario (pagarsint muzika!), ar is po stalo ;)

> Kokį Media Player'į beapsirinktum - net klausimų nekils ir tokie basic
> dalykai veiks.

Dazniausiai. Arba skaitysi kitokius forumus - mediaplayerio :)