Tema: Re: Ats.: Ats.: Repo man
Autorius: Cube
Data: 2010-07-24 01:03:38
On 2010.07.23 19:38, Velokoraptus wrote:
> o as va paziurejau vakar vakare ta filma children of men, idomus filmas,
> nuobodu tikrai nebuvo, bet kaip pabreze ten ta namo apgulties scena kaip
> ispudingiausia, tai man labiausiai tenai ispudi paliko scena kai kamera
> judejo po visa automobili pries ta pasala miske ir paskui dar sugebejo
> islipti ir visa tai be perejimu/karpymu ! :)

Taip, sita masinos scena irgi daugelis mini kaip ispudinga momenta, bet
ne toki kaip susisaudymas. Kameros judejimas gal ir sudetingesnis, bet
visa kita - susisaudymo naudai. Masinoje is tiesu panaudota daug CGI,
kazkokiame kitame filmuke dar detaliau visa gamyba parodyta, jei gerai
prisimenu visas motociklininkas kompiuterinis. Taip pat masinoje tokia
kamerine aplinka, tik penki herojai. O va susisaudyme koki simta zmoniu
ir dar kiek sprogimu ir kitu efektu reikejo realtime sukoordinuoti.