Tema: Ats.: Ats.: Repo man
Autorius: Blynas
Data: 2010-07-22 12:34:23
Mačiau Children of men. Jis buvo kaip tik vienas iš tokių, apie kuriuos pats pagalvojau klausdamas. O ta scena yra tiesiog nereali. Prieš tai tokį įspūdį buvo padarius tik susišaudymo prie banko scena iš Heat (http://www.imdb.com/title/tt0113277/), bet Children of men scena ją perspjauna labai gausiai.

Dar vienas filmas, kuriame yra LABAI daug efektų, o žiūrimas visai dėl kitko - Amelie from Montmartre :)

Taip pat labai patiko anime Ghost in the Shell 2: Innocence. Priskiriamas ne filmų su kompiuterine grafika kategorijai, bet labai į temą :)

Na ir dar turbūt reiktų paminėti Blade Runner ir Matrix'ą :)

Kol kas daugiau nesugalvoju :)

"Cube" <kryziuotis@gmail.com> parašė naujienų news:i274c9$39j$1@trimpas.omnitel.net...