Tema: Re: Repo man
Autorius: Faktas
Data: 2010-07-22 08:39:57
nu čia silpnos linijos, pagrindinė ir stipriausia linija, tai kur mes nueisim su tokia politika,
kai nuolaidžiaujama oligarchams, įstatymai kuriami jiems patogūs ir reikalingi,
paminant tiek savo piliečių poreikius, tiek moralinius principus.
nu žodžiu apie rubikona filmas.

--

http://tingiu.wordpress.com/2010/06/23/tobuliausias-tinginio-saules-kolektorius/