Tema: Re: Repo man
Autorius: A&G
Data: 2010-07-20 14:34:23
dar idomiau kad tas repomenas dafyga uzdirbdavo, o bet taciau paskui tik gaves pirma saskaita apsisiko ir daug idiotizmu kurie tiesiog erzino butent i pabaiga, ne kad sautuvus pasiimt einant i ta pagrindine bustine, reikia su peiliais, pjuklais ir dar xz kuom apsiginkluot, tiesa dar plastikini maisiuka turejo...