Tema: Re: Ats.: Ats.: Repo man
Autorius: Velokoraptus
Data: 2010-07-23 19:38:32
On 07/23/2010 02:33 PM, Naras wrote:
> siaip dar prideciau
> man from earth = veiksmas vienam kambaryje, taciau drasiai priskiriu vienu
> ish geriausiu mano matytu fantastiniu filmu.
> equilibrium = kovos su ginklais (o ypac paskutine su pistoletais) tikrai
> paliko kazko naujo (tuo metu) ir tikrai nematyto (hehe) ispudi.
>
> "Cube"<kryziuotis@gmail.com>  wrote in message

o as va paziurejau vakar vakare ta filma children of men, idomus filmas,
nuobodu tikrai nebuvo, bet kaip pabreze ten ta namo apgulties scena kaip
ispudingiausia, tai man labiausiai tenai ispudi paliko scena kai kamera
judejo po visa automobili pries ta pasala miske ir paskui dar sugebejo
islipti ir visa tai be perejimu/karpymu ! :)

http://www.youtube.com/watch?v=en16i8BY4hI
http://www.youtube.com/watch?v=4A55xTYXMpI

siunciuosi dabar titan'a, tik labai is leto eina :)