Tema: Re: Repo man
Autorius: Naras
Data: 2010-07-21 09:26:41
Siaip tu ish dalies teisus, as ir clockwork orange nagrinejau sau paciam
gerais 4 aspektais.
del shrodingerio kates (hehe, aciu uz pasiulyma perskaityti tai, kas jau
seniai skaityta etc) tu dalinai teisus, tik kad jis nagrineja siame filme ne
pati kvantines tikimybes teorija, bet mindfucka, kuri si teorija jam
sukelia. cia bishki kitas aspektas. cia galima sakyti "va paziurejo i
menuli, pamaste kad butu gerai ten pabegti nuo visu", tai galima sakyti kad
filmas apie vaiko svajone buti kosmonautu :D

o is dalies galima pasakyti, kad kiekvieno zmogaus ideju paieshkos filmuose
yra tik zmogaus reikalas, nes va ir avatare galima rasti idomiu minciu, o
galima ir nerasti. kaip sakant kiekvienas ziuri filmus jam paciam idomiu
aspektu, darydamas ishvadas (gal tavo ir tiesa, gal daznai ir bereikalingas)
ir ieshkodamas ideju (kartais slieku shiknoj, bet apmastymai nuo to maziau
fun netampa).

Man pvz tikrai sitas filmas patiko. Kiekvienam savo aisku.