Tema: Re: Repo man
Autorius: Naras
Data: 2010-07-20 14:35:05
nelabai, ten akcentuojama kad jei klientas sumoka grynais tada kontora
uzdirba zymiai maziau, kadangi leasingu irgi kontora apmoka su nemazais
procentais, ty trecia lizingine salis nedalyvauja, todel kontora buvo
suinteresuota kuo daugiau prakishti ishsimoketinai. buvo vienas dialogas
butent apie tai.