Tema: Re: Repo man
Autorius: Naras
Data: 2010-07-20 14:36:38
nu priesh tai jau komentaro susilaikiau, bet si karta tiek to, ishsakysiu
minti.

galva naudoji? a su b surishti moki? ar tau 2+2=4 o atvirkshtine matematika
tai jau "nelogishkumas"? praleidai ta dali, kad cia jis jau neuro nete, ir
cia jau fantazija grojo? ir kad ginklu pasirinkimas buvo tik tai ka pas
vulture rado?

ai... ziurek transformerius, ten grazu, spalvota, daug sprogimu, papai
nieko.