Tema: Re: skalbiankė
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-02-18 14:13:24
nu neaiskinsiu kuo klaidinga tavo matematika vel, tiek to, tarkime esi
teisus- 9.2% va cia tai marza! Ir davai tu dabar is jos organizuok remima,
uzsakinek reklama, samdyk vadybininkus, pirk jiems masinas, nurasyk metu
gale beviltiskas skolas, organizuok garantini remonta ir panasiai ir
panasiai ir panasiai...

Tas zaidimas su nuolaidomis ne mano ir ne tavo sugalvotas. Pasaulis ji jau
keli simtai metu zaidzia. Aisku tu esi gudresnis ir gali varyti i Kinija-
sutaupysi 500Lt.

Jaegermeister