Tema: Re: skalbiankė
Autorius: mindau
Data: 2009-02-18 12:03:21
o tai "Digital Superwash'ai" patys parsidavines? kur atlyginimai? kur
visokios administracines islaidos? o kur dar tokios "smulkmenos" kaip
islaidos garantiniam aptarnavimui ir pan.

cia ne tai, kad shudinas biznis.. cia minusas gaunasi su tokiais skaiciais..
viskas labai graziai atrodo kol nesigilini.