Tema: Re: skalbiankė
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-02-18 09:21:49
As nezinau ka tu ten perki, statybinems medziagoms 100 k zinoma ne pinigai,
bet jei kalbi apie buitine technika, kokia nors iranga ar pan bent jau uz 20
000 tai manau, kad nuejes i bet kokia mazesne parduotuvele busi apsokinetas
ir kainos pasiulytos geriausios. Net ir cia niuwsuose yra keli, kurie manau
jau turejo tau savo kontaktus parasyti.

Jaegermeister