Tema: Re: skalbiankė
Autorius: rrr
Data: 2009-02-17 21:23:24
Tu neisizeisk bet dauguma tavo postu persmelkti tokia senovine smirdancia
komunistine tryda, kad anais laikasi buvo geriau ir geriau nebegali buti,
visi aplinkui durniai ir nieko nesupranta.
Dvigubi skirtumai lyginant netgi su lenkija uz buitine technika akivaizdziai
rodo kiek pas mus ant jos yra uzmesta, nes netikiu kad samsungus ir LG uz
zlotus perka. Kad butu aiskiau - baigesi tas biznis, baigesi geras
gyvenimas, dabar visi lenkuose perka. Kaip sako chill out, pradek ka nors
naujo galvoti, niekas netiki kad uzdirbi 15%.