Tema: Re: skalbiankė
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-02-18 11:30:36
"coolverstukas" <solara2u@gmail.com> wrote in message
news:gngj5g$nvk$1@trimpas.omnitel.net...

> antkainis gali būti ir 100%, ir 200%. Taigi kalbant apie mūsų pardavėjus,
> teiginį "eilini karta isitikinu, kad jei lietuvis neturi 100 proc navaro,
> neuzsiima tuo verslu :) " derėtų šifruoti "jei neužsimeta 100% ankainio,
> neužsiima verslu :) "

Ir teisingai daro. davai paskaiciuojame:
Tarkime importuoju skalbenkes, brandname "Digital Superwash". Perku kinijoje
po 500Lt. Uzsidedu 100% antkaini. Pardavimo kaina gaunasi 1000Lt. Visokiems
topocentrams parduodu su 30-35% nuolaida (zinau kad veliau spaus daugiau,
turiu dar kelis procentelius uzsispaudes), mazesniems prekybininkams su
20-25% nuolaida, na de facto vidutine nuolaida gaunasi 30% arba mano
skalbenkes pardavimo kaina 700Lt
Skaiciuojam ne absoliutine , o realia savikaina- Atsivezes konteinerius
pasiskaiciuoju, kad man transportas kainavo 4%. Pinigai (ne is savo kisenes
as gi skalbenkes perku)- 3% (optimistiskai), pakuotes mokesti sumoku kokia
80Lt, daiktai dideli sandeliavimas kainuoja 5% (pigiai gaunu kur pasideti,
bet rizika didele), sudedam viska=  641Lt
O dabar skaiciuojame marza  ((700-641)/700)*100= 8.4%  Shudas ne biznis...

Jaegermeister