Tema: Re: skalbiankė
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-02-18 11:15:13
Marza ir yra pelningumas. Taip, mes is tu 44 % ir gyvenam, nors vesaitishki
antkainiai gal kazkam ir atrodo ispudingi, bet deja jie prekyboje nereiskia
visiskai nieko. Ot zjb butu tureti kaip tu sakai 400% marza- padarai
apyvartos milijona, o gyveni is 4 milijonu!!! Ir 44% butu ne maziau zjb, jei
tiek butu :). Ir tai cia tik formalus ir teorinis skaiciavimas, nes prie
savikainos yra pridedamas transportavimas (kokie 5%), sandeliavimas,
mokesciai. Ar zinojai, kad tai skalbenkei apie kuria cia sneki vien pakuotes
mokescio reikia sumoketi apie 100Lt?

Jaegermeister