Tema: Re: skalbiankė
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-02-18 09:06:58
gal dabar situacija ir bus pasikeitusi
bet vasaros gale nepavyko pataikyti ant 'teisingų' žmonių ,
o gal tiesiog privatus užsakovas su kelias šimtais kilo litų nebuvo labai įdomus.

bandžiau bendrauti su vienu, kuris tipo užsiima tarpininkavimu ir skelbiasi kad gali  pasiūlyti geriausias kainas. Ir atrodė kaip ir logiška, ir patogiausia, turėti vieną tokį atstovą kuris užsiimtų tiekimu.

bandymas Nr.1 - duoda pasiūlymą tam tikrom medžiagom. pora skambučių kitur, ir kainą kitur gaunu geresnę. Tam tarpininkui sakau, kad jo kaina netinka. Jis atsako: "Mažesnę kainą duodu nuolatiniams klientams". Nu gerai, o tai kaip tapti tuo nuolatiniu? Pirkti pirkti pirkti pas jį  didesnėm kainom, kol galų gale suteiks nuolatinio laipsnį ir parduos normaliom? Nusiperku kitur iškart pigiau.

bandymas Nr.2 - sakau, man siūlo kainą xxxxx lt. gal gali pasiūlyti mažesnę? Pasiūlo mažesnę 1 litu.

dar keli bandymai - situacija kartojasi. jau buvo išleista keliasdešimt tūkst , bet per jį nupirkta už 0.00.
po to dar po kelių bandymų lioviausi, nes nė vieno pasiūlymo negavau geresnio, nei pavyko sutarti savarankiškai, be tarpininkų...