Tema: Re: skalbiankė
Autorius: rrr
Data: 2009-02-17 23:22:55
Kai pardavejas daug uzdirbdavo, budavo galima siapytis, bet siuo metu visi
topocentrai ir elektromarktai per media labai triedzia kad viskas krito..
Saipytis dabar gali pirkejas.

Ir netgi esant tokiai situacijai vis dar nematau jokiu realiu  akciju,
pardavimu skatinimo ir tt. Jofana, nueinu i akropolio rubu parduotuves ir
prisiperku dzinsu po 50lt.. kai dar pries pusmeti po 140 pirkau. Jau net
vertu demesio maikiu randu po 20lt. kai anksciau be 50lt nebuvo galima
ziureti.. Ir ispardavimai kaip ir baigesi..  O kur skalbiankiu ir
televizoriu akcijos? Kazko nesimato.. Sakytum neatpigo, bet pas lenkus
pigiau, ir ne 5% o cielais 30. Ka kaltinti jei ne pardaveja? Gal
didmenininka?