Tema: Re: skalbiankė
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-02-18 09:32:54
"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:gngcud$c7e$1@trimpas.omnitel.net...

> bet jei kalbi apie buitine technika, kokia nors iranga ar pan bent jau uz 20
> 000 tai manau, kad nuejes i bet kokia mazesne parduotuvele busi apsokinetas
> ir kainos pasiulytos geriausios.

matai kad ir 30-40% nuolaidos neatmuša  noro važiuoti tiesiai pas lenkus ar čekus ir nusipirkti pas juos tiesiogiai, nes skirtumas dar lieka apie 30%.
pvz atmos katilas pas čekus (be jokių nuolaidų) 4000 lt, čia be nuolaidų ~7000, su nuolaidom 5700,
grindiniai konvektoriai kokių reikia - pas čekus 4000, čia be nuolaidų ~7500, su nuolaidom ~5000,
boileris pas čekus 1000, čia 1900,
siurbliukai pas čekus 200 lt, čia su nuolaidom 290 lt
ir t.t.
Kalbam apie lygiai tas pačias prekes.

IMHO čia užlaužia kainą ir toliau duoda nuolaidas. Neabejoju kad daugumą taip ir paima. Bet aš nuolaidomis netikiu ir vienintelis dalykas kas svarbu - galutinė kaina .