Tema: Re: kiek atlaiko li-ion baterijos?
Autorius: Sail
Data: 2020-12-01 16:30:43
Nugi taip, kiekvienam savo hobiai :-)

Man masina tai purvinas advanced lego kontstruktorius. Ir kazkiek
dziugina, kai zinai, kad daugelis darbu su tuo konstruktorim padaromi
savo jegom. Tipo - palaikyk alu, tuoj padarysim. Nepriklausomybe labai
malonus jausmas.

Jei dar nuo darbdavio nepriklausyti (tarp kitko, dalinai mano atveju
taip ir yra), tada isvis gerai. Galima sau leisti tureti savo nuomone,
ir netgi ja pasakyti, net jei nesutampa su virsininko nuomone.