Tema: Re: kiek atlaiko li-ion baterijos?
Autorius: Spakainas
Data: 2020-11-30 17:13:13
Tai tik pasikartosiu ką sakiau pačioj pradžioj - pabandyk NORMALIUS
akumuliatorinius įrankius, ir apie laidinius pamirši visam laikui.
Nebent ten pas tave fetiškas kažkoks.
Va tau pavyzdys - laidinis juostinis šlifuoklis, reikėjo ~100vnt 5m
ilgio lentučių pašlifuot lengvai. Nu tai pzdc, iki vidurio daeini -
laido jau trūksta, nuo galo pradedi - kliūna laidas už lentos galo. Taip
ir nesugebėjau rast tokios pozicijos, kad būtų patogu. Apskritai,
nelabai suprantu, kaip laidas gali netrukdyt :)