Tema: Re: kiek atlaiko li-ion baterijos?
Autorius: Sail
Data: 2020-12-01 13:11:42
speju dziugintu ir mane tie akumuliatoriniai, tik nelabai matau prasmes
man ju pirkti.

Makitos laidinis, jei tas kur as turiu, tai tiek grandines tempimo
mechanizmas uzknisa, tiek tepimas. Prasta konstrukcija, taciau kazkaip
droziu ta pjukla nuo 2006 metu gan piktai, ir nieko - vis dar dirba.
Vien ledo pjovimas turetu guolius nuzudyti vandeniu, bet kazkaip vis dar
laiko.