Tema: Re: kiek atlaiko li-ion baterijos?
Autorius: Spakainas
Data: 2020-11-30 16:56:49
Blet nu bet tu ir ataušęs toks biškį. Taigi tame ir esmė, kad turi
vieną-du akumus ir naudoji su VISAIS turimais įrankiais, reik tik vieną
brendą pasirinkt. Apipienai patogu. Ir taip, dar kartą - laidiniai
įrankiai sux visom prasmėm. Juos vis dar perka tik dėl kainos.
Aš net vonioj akmens masės plytelėse skylę gręžiu su akumuliatoriniu
suktuku, nes patogiau, nors yra ir laidinė "bormašinė" su daugiau
apsukų. Bet neprisiverčiu to laido išsivyniot, nes reik eit automatą
įjungt - geriau puse minutės ilgiau pazulint su akumuliatoriniu :D