Tema: Re: kiek atlaiko li-ion baterijos?
Autorius: G.K.
Data: 2020-11-30 18:28:44
Su Makita laidiniu elektriniu sode ispjoviau ir supjoviau gal apie
desimt senu ir aukstu obelu. Labiausiai uzkniso grandines itempimo
fiksavimas. Pastoviai atsileisdavo.

Pats turiu ir laidiniu irankiu ir akumliatoriniu. Susirinkau Makita
akumuliatoriniu irankiu nedideli komplekta - du 18V akumai, diskinis
pjuklas, suktukas, perforatorius, nedidelis dulkiu siurblys trupiniam ir
zemem masinoj prasiurbti. Mane dziugina.