Tema: Re: kiek atlaiko li-ion baterijos?
Autorius: Spakainas
Data: 2020-11-30 17:37:42
Tavo įsivaizdavimas, kad akumuliatoriniai yra slabnesni už laidinius -
neteisingas. Kad tu ten kažką kažkur neaišku ką bandei vieną kartą ir
tau taip susirodė - nieko nereiškia. Pažįstu daug visokių profesionalių
santechnikų, montuotojų, elektrikų ir kt, kurie jau seniai perėjo ant
akumuliatorinių, nes jie belenkaip patogu.
Aš tik bandau įsivaizduot kaip "patogu" prailgintuvą žiemą iki liepto
vyniot, kad eketę išpjaut. Ir 35cm ledas čia kuriam tūkstantmetyje buvo?
Tai čia jau nekalbant apie kokią nors žoliapjovę, kai turi vieną ranką
su laidu iškėlęs vaikščiot, jau nekalbant apie saugumą, jei vistik
netyčia paleisi tą laidą po peiliu rasoj stovėdamas su croxais :D

Šiaip tai naudok tu ką tinkamas, nei aš tau peršu nei ką. Tik kad
rašinėji čia tokiu užtikrintu tonu nesąmones, tai jaučiu pareigą
paprieštaraut mažumėlę.