Tema: Re: kiek atlaiko li-ion baterijos?
Autorius: Arj
Data: 2020-11-27 18:25:26
ne visi namus stato ar ukininkauja. Jei reikia saip irankio prie ukio -
akumuliatorianiai sucks tuo kad akumu amzius ribotas. Va prisireiks tau
bulgarkes - ok, nusiperki akumuliatoine, padarai ka reikia, padedi i
kampa. Kita karta prisireikia jos uz pusmecio - o akumai nuo stovejimo
jau pusgyviai. Pvz, perforatoriu per paskutinius 8 metus naudojau tik 1
kartai, 2 skylems isgrezti.