Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-11 16:46:05

> Tai poziuriai skiriasi.. cia kitaip.. Jus tik prisipiskit, o as jau kaip
> nors parduosiu..

na, as linkes mandagiai informuoti, kad trukumai ir taip matosi, as ju
nemaskuoju, bet del to, kad as apie juos informavau ir jus dar karta
juos man pasakete - nOlaidos nebus. galvokit kazka kita.

kazkada viena landynes lygio buta pardavinejau. tai labai nepergyvenau
kas viduj, nufotkinau vaizda per langa, kuris buvo privalumas. isejo be
nOlaidos, vistiek brangiau nei rinka diktavo. klientu pretenzijas
uztildziau pakeldamas kaina. vienas buvo netgi po preliminarios
nusiteikes pasideret ir salygas savo primest, tai skelbima atgal idejau
pabranginta 2x uzstato+baudos kaina. labai viskas gerai susitvarke, ir
klientas pasirodo silkinio charakterio buvo, tik kazkodel pradzioj to
neparode. tiesa, cia rizika buvo, bet kad kazkaip nemalonu, kai kazkuri
puse jauciasi nelygiaverte.