Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: solara
Data: 2017-08-11 14:58:41
na pagal aprašymą, tokia vieta iki 'kaimo' standartų tikrai netraukia :)

"Tomas"  wrote in message news:omhuot$c33$1@trimpas.omnitel.net...

Prieš porą metų persikraustėm į "kaimą", t.y. rajono centrą gilioje
periferijoje.
Ten yra 3 picerijos (iš jų 1 nepasidarytų gėdos ir LT didmiesty), mažiausiai
vienas restoranas, mažiausiai viena kavinė didmiestišku supratimu, vienas
pub'as, dar mažiausiai viena viešojo maitinimo įstaiga-kavinė-valgykla ir
nežinau kiek valgyklų įmonėse ir įstaigose. Taip pat yra mažiausiai vieni
lošimo namai. Taigi esant norui pragerti pinigus galima nesunkiai :)

Niuansai yra kiti - tarkim važiuojantis auto is a must. Buvo atvejis kai
kviečiau taksi, o jį tuo metu remontavo :D Kai kurie dalykai kurie savaime
suprantami didesniame mieste, čia prieinami tik pagal užsakymą. Nu pvz.
rašalas egzotiškesniam printeriui, tiesiog užėjęs į vietinį Topocentrą ar
Avitelą (yra abu) nerasi. Užsakius atveža per dieną ar dvi, bet turi
planuotis.

O šiaip - maksimos, norfos ir iki tokios pačios kaip didesniam mieste. Yra
muzikos, sporto mokyklos ir t.t. ir pan.

"spakainas"  wrote in message news:omh4ku$kr3$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip visos paslaugos daug pigiau provincijoj. Pradedant ten visokiom
kirpyklom, baigiant vaikų būreliais ar korepetitoriais. Aišku ir
pasirinkimas n kartų mažesnis. Dar daug susitaupys, kad pvz šalia
elementariai nėra kavinės/restorano, kinoteatro, naktinio klubo ir t.t. :D