Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: Vitas
Data: 2017-08-10 12:04:00
Kokiu būdų galėtum pragyventi? Jau vien tai kad gyveni name yra brangiau ir
nesvarbu kur tas namas. Draudimas brangesnis, daugiau kam sugesti (tai
katilas, tai kanalizacija, grežinys, siurblys, stogas, vamzdis, siena ir
t.t.). Važinėti savaime suprantam toliau. Prekės kaime brangesnės (kaip kad
Vilniuje brangiau nei Berlyne ar Londone), pvz vien molėtų turgelyje viskas
brangiau nei kokiam vilniaus turguje. Pigiau kaime tik vienas dalykas   -
žemė.