Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: solara
Data: 2017-08-10 13:07:20
pas mus vienam reikėtų kardinaliai keisti veiklą, kitas galbūt ir
prisiderintų. Bet toks režimas - darbas iš namų - man būtų siekiamybė :)
Turėjau ~1 metus tokią galimybę , vertinu kaip didelį bonusą.

Iš buto pabėgom jau prieš 8 metus, tik kol kas pasirinkom ne kaimą, o
gyvenvietės patį kraštą. Tai toks kompromisas, kad ir gamtos yra, ir
infrastruktūra netoli, o geri kaimynai šalia - didžiulis pliusas . Na ir už
20min kelio Vilnius :)

"ravikas"  wrote in message news:omh75p$n6q$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO jeigu dar į darba gali neiti arba ne kasdien reikia, tai nėra
prasmės bute sedėti.