Tema: Re: off: namas netoli Vilniaus
Autorius: gopenzo
Data: 2017-08-03 17:47:59
esu buvęs name (jeigu taip galima pavadinti) prie Kauno. namas 80kv.m.
dviejų aukštų. užėjus į vidų jausmas įdomus. sklypas nežinau ten, gal
3-4 arai. vienu žodžiu, aplink tą vadinamą namą kokie 2m žolės, tada
tvora, vėl 2m ir jau kitas namas. privatumas nebent aklinai užsitraukus
langus. vienu žodžiu, likau šokiruotas :) ale visokių žmonių būna gi...