Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: solara
Data: 2017-08-10 11:25:45
Mūsų išlaidos paslaugoms tikrai labai nedidelės (išskyrus vaikų darželius,
bet šiemet jau ir šis punktas atkrenta, nes iš privataus migruojam į
valdišką)
Net į restoranus, klubus ir teatrus - nevaikštom, kokį kartą per metus gal
nueinam (pietų kavinėje neskaičiuoju). O pvz atostogų, kelionių - vis tiek
neatsisakytume :)
Realiai mes Vilniaus galimybėm nesinaudojam, tik kad tai yra darbo vieta. Po
darbo - tiesiai namo. Net ir savaitgalį traukiam į kitą pusę, į mišką, prie
ežero ar pan...

"spakainas"  wrote in message news:omh4ku$kr3$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip visos paslaugos daug pigiau provincijoj. Pradedant ten visokiom
kirpyklom, baigiant vaikų būreliais ar korepetitoriais. Aišku ir
pasirinkimas n kartų mažesnis. Dar daug susitaupys, kad pvz šalia
elementariai nėra kavinės/restorano, kinoteatro, naktinio klubo ir t.t. :D