Tema: Re: namas netoli Vilniaus
Autorius: solara
Data: 2017-08-10 09:49:45
Jei yra dar šalia normalių šeimų, su kuriais galima pabendrauti, ir kur auga
vaikai , kad vaikas nebūtų vienas - tai toliau vieni pliusai :)
Aš pati visai mielai kokiame nedideliame miestelyje gyvenčiau su šeima, bet
deja pagal mūsų užsiėmimus - sudėtinga būtų rasti panašius (ir panašiai
apmokamus) darbus provincijoje
Tad bent jau iš miegamųjų rajonų pabėgom į užmiestį

"ravikas"  wrote in message news:omgs9n$ctj$1@trimpas.omnitel.net...

mano tai ilgiau pabuvęs kaime į miestą nebenori., bet čia nuo vaiko
priklauso. Jeigu patys molėtai netoli ir galės eiti ten į mokyklą tai
nematau problemų, yra ten gimnazija, ne licėjaus lygio bet ir ne
bažnytkaimio. Būrelių pasiūla bus mažesnė, bet žymiai lengviau
pasiekiama. O daugiau tai mano akimis vien pliusai
kiemas/oras/dviračiai/meškerės/etc.