Tema: Re: off: namas netoli Vilniaus
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-08-04 08:45:23
Nu o Pjero skundziasi, kad jam po langais uz 150 metru senis garaza
statosi :D
Jei i tema kazkiek - va prie Balsiu stato kazkoki vietini 'akropoli',
mokykla jau yra, net optika ir dujos atitemptos, iki ezero pesciom nueit
galima. Nezinau tik kaip su gatvelem, yra ten galimybes dvirkom vazinet,
ar nelabai - pralekiu zaliuju ezeru gatve ir tiek (salia jo beje,
dvirtaki yra). Tik kamsciai rytiniai biski uzknisa, ziema jei sninga,
gali atsistot nuo tu paciu Balsiu iki Santariskiu ziedo nenutrukstamam
kamstyje valandai kokiai.