Tema: Re: krosnis
Autorius: bzik
Data: 2013-12-17 10:47:32
nereikia šlapiom malkom kūrent :) Ventiliatorių bandžiau statyt, bet jo
keliamas triukšmas erzino, o sumažinus apsukas efekto nepajutau

"karolis"  wrote in message news:l8p1se$83p$1@trimpas.omnitel.net...

as buvau pasistates ventiliatoriu kuris ausindavo apie 1.5m aukscio
dumtrauki, iseinanti is krosneles ir palubej ieinanti i kamina. kai pradejo
kondensatas laset per visus galus meciau si uzsiemima :)

"Sail"  parašė naujienų news:l8m9tn$5si$1@trimpas.omnitel.net...

Pasisiojus i jura irgi galima pagristai tiketis, kad vandens lygis pakils
:-)

O jei taip logiskai pagalvot? Iseitu, kad krosnele sildo ora, o oras VISAS
kambario sienas. Didele mase, didele ir ju silumine talpa.

Jei krosnele per galinga, t.y. pradzioj gausiai per karsta, o paskiau per
salta, tada galima butu galvoti, kaip islyginti temperaturinius svyravimus.
Bet tokiam atvejui sienele is samotiniu plytu nepades.