Tema: Re: krosnis
Autorius: Sail
Data: 2013-12-12 15:10:52
Bet tai duju generacinio katilo dumu ismetimo temperatura irgi apei 200
buna. Kartais irgi kyla minciu kodel dar ko nors uz jo nepastacius, kad
siluma efektyviau pasiimti.

Tavo atveju galima butu prie dumtraukio vamzdzio privirinti isilgines
juostas, kurios saldytu vamzdi ir sildytu kambari. Kazkiek silumos dar
pagautum. Ir kazkiek labiau kistusi kaminas.