Tema: Re: krosnis
Autorius: skaitytojas
Data: 2013-12-12 17:26:27
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:l8c35v$ega$1@trimpas.omnitel.net...

> Muryta lenkiskomis pilnaviduremis apdailos plytomis.

Muryta latviskomis LODE. Pas mane gaunasi nesimetriskai per viduri krosnies
atzvilgiu istatyta pakura, t.y. vienoje puseje oras beveik neturi kur
cirkuliuoti ir pvz. po 3-4 valandu kurenimo, viena krosnies puse (na ne
visa) lieka salta kaip ledas, kai tuo tarpu kitur nebegalima rankos
islaikyti prilietus. Tai naturalu, jei ant tiek nevienodas kaitimas, tai
plytos pleciasi nevienodai. Itraukimai eina per siules, netoli kamino
prasiveria net iki 2 mm plysys, yra dvi plytos per puse trukusios. Viena
itrukusia jau anksciau meistras pakeite, kuri priekyje virs duonkepio buvo.
O kronis pas mane Kuznecovo sistemos, tai ji kiek kitaip kaista, nei
iprastos. Po ilgo kurenimo tai siluma be abejo pasiskirsto per visa turi ir
tada jau buna karsta visa kronis is visu pusiu.