Tema: Re: krosnis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-12-17 08:30:46
2013-12-17 07:29, Vidas Makauskas rašė:

> O jeigu gerai pagalvojus tai sildymo sistema su 6kw karsto vandens
> silumos siurbliu uz 3,500 litu ir krosnimi ar ne geriau uz dujini katila
> ir salia pastatyta kieto kuro katila?

Siandien raso:

Su kondensatu bliacha tai turejau problema. Rekupo dubuo turi labai maza
nuolydi, todėl labai svarbu su gulsciuku ji gerai pastatyti. Pas mane
rekupas buvo kiek pasvires i prieki. Menesi po pastatymo viskas buvo ok,
po to, kai atsalo pradejo rinktis kondensatas ir pro dureliu apacia
pradejo begti ant cirkuliacinio siurblio greziniams. Atsibudau nakti kai
ismuse namo kamsciai. O siurblys nepigus, apie 2000. O sildymo nera.
Labai tikejausi kad sudege tik valdymo blokas, Wila atstovybe aiskina
kad bloko Lietuvoj neturi, is vokietijos ateis tik per dvi savaites.
Gerai kad, viena auksaranki uztikau, perlitavo plata, pasirodo ji buvo 4
sluoksiu, ir su nudegusiais vidiniais takeliais. Va toks va krikstas buvo.

O del temperaturu is rekupo. Pastebejau, kad kuo didesne dregme, tuo
prastesnis rekupo efektyvumas. Kai dregme turejau virs 70, paemimas buvo
pvz +6, i nama +15. Dabar kai dregme 55, laukas -1, padavimas +19. Ir
gali buti kad tai ne tiek susije su bendru dregmes o lygiu, o tuo kiek
renkasi kondesato silumokaityje. Pvz, pazemeja lauke temperatura,
pasauseja lauke oras, ir ziurek paduodama i patalpas nukrenta. O po to,
po keliu dienu vel atsistato auksta.