Tema: Re: krosnis
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-12-13 14:08:30
2013-12-13 12:37, skaitytojas rašė:
> ir uzapvalintos ir paprastos plytos yra LODE gamybos. Lode atstovu yra ne
> vienas, bet bent kai pirkau tai UAB Perpus turejo diesni pasirinkima, ypac
> del tu uzapvalintu. Del tavo kurenimio isntrukciju, tai jos atrodo
> protingos, bet tai blyn, man meistras nieko tokio neuzsimine. Sake sildymui
> reikia sukurenti ~3-4 pilnas pakuras. Nes sudega greitai, kartais ugnis dega
> net su tokia pulsacija (matyt kai trauka labai gerai), tarsi nespeja oras
> patekti, o oro padavimas per pelenu durelis turi buti pilnai atvertas, taip
> mane painstruktavo.

Man sake kurenti 2 pakuras is karto negalima. Per salcius ryte (ir kai
pirma karta uzkuri po keliu dienu) ir vakare.
Degimo laikas reguliuojamas oro padavimu. Per kiek turetu sudegti malkos
nezinau. Teoriskai lyg ir dumu ismetimo temperatura turi buti apie 200
laipsniu. Bet tai tam, kas nesusidarytu kondensatas ir neuzsikimstu
kaminas. Nezinau.
O tavo 3-4 pilnos pakuros viena po kitos ir sukreivino krosni.