Tema: Re: krosnis
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2013-12-16 09:42:21
Kiek peržiūrėjau nuotraukų su pavadinimu Kuznecovo krosnis, tai susidariau
nuomonę, kad tai puikus krosnininkas+MARKETINGO specas viename.
Viena tėvo muryta (dalyvavau ir pats ją murijant), veikianti, virtuvinė
kaimiška krosnis su sienele rusy tebestovi. Tokia kaip dauguma, su dviem
skylėm viršuje. Jai įsidegus tolimesnę viršutinę skylę atidengus , pro ją
pradedamas traukti oras, degimas iš karto pasikeičia. Toje vietoje , šone ir
dalima daryti antrinio oro padavimą. Nei vienos naujai sumurytos nemačiau su
antrinio oro padavimu. Argumentuoto atsakymo kodėl taip nedaroma nerandu.