Tema: Re: krosnis
Autorius: mirkt
Data: 2013-12-13 01:00:37
Nesu specas, bet manau, kad 3-4 valandos „palinimo“ tokiai krosnelei yra
per daug.. Taip pat jas reikia „įvesti“ į kūrenimo režimą, t.y.
prasidedant šildymo sezonui vieną dieną kelias malkeles, kitą kelias ir
tik po to „palinti“..

Antrą sezoną kūrenu savo statytą koklinį 0,90x0,70x2m stačiamalkį
(sienos iš koklių + plytų ant kanto t.y. ~12cm), tai sukūrenu vieną
pakurą (trunka ~1-1,5h) – krosnis dar būna neįkaitus – tada uždarau
dureles (sandarios), priveriu jušką (o po kurio laiko ją visiškai
užstumiu) ir po truputį įkaista visas paviršius (būna šiltas iki kito
ryto)..

Jei plytos, kokliai įtrūksta aplink metalines dalis (kaip rašei virš
duonkepio), tai, matyt, nebuvo paliktas tarpas didesniems metalo
vaikščiojimams..

O šiaip gražus pečiukas :) Kur pirkot tas plytas užapvalintu kampu?